zaterdag 30 januari 2021

Envelop kikkerkaart



Hallo allemaal, 

Het is weer zaterdag 
De bestelling met bloemenkaarten is weer in goede smaak gevallen.
Nu ben ik kikkerkaarten aan het maken, want ik had nu geen 1 meer.
Ik had van de week de laatste 2 kikkerkaarten mee genomen voor 2 collega's wie al enige tijd ziek zijn. Mijn andere collega heeft 2 weken geleden een nieuwe heup gekregen dus zij krijgt een leuke kikkerkaart van mij.
Ik had het er 2 dezelfde gemaakt alleen wie hieronder staat kun je er niet uithalen had ik per ongeluk vast geplakt in de envelop.
Ik heb er een standaard op geplakt op beide van de kaarten.

  
Deze kikkerkaart kunnen mijn andere collega's de namen achterop zetten.
Deze kaart heb ik nagemaakt van Marleen van Most.
Ik ben blij met de nieuwe mallen van de kikker enz.

Grt en tot de volgende keer weer liefs van Judith




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten