maandag 29 november 2021

Uitnodiging kaart





Hallo allemaal,

25 November 2021 ben ik 50 jaar geworden.
Ik heb mijn verjaardag in 3 dagen gevierd het ging niet anders.
De 3 onderste foto's zijn van mijn Nordic Walking groepje van de vrijdagochtend en we starten altijd 11.30 uur. Heel gezellig allemaal. We hebben eerst een uur lekker gelopen in het bos en daarna trakteerde ik op koffie met taart. Ze hadden bijna allemaal een cadeautje bij zich heel attent. Dit had ik niet verwacht van ze. Een dag van te voren werd ik ook verrast met cadeautjes op mijn verjaardag leuke dingen gekregen. Van mijn ouders heb ik een hele mooie zilveren kettinkje met een hanger eraan. Was heel erg mooi.

  

 Hier had een kroontje op omdat ik 50 jaar ben

 Na de koffie en gebak wou ik nog een foto van het groepje hebben waar ik mee gelopen ben.

 




 

3 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd Sarah, uh Judith ;) ! Wat fijn dat je zulke leuke dagen hebt gehad. Nu lekker nagenieten! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjolein. Ik heb een gedeelte opgeruimd maar de ballonnen hangen er nog.
      Grt van Judith

      Verwijderen