zondag 26 juni 2022

Leuke zomer kaarten


Afgelopen vrijdag was een collega bij mij om een workshop te komen doen om deze bovenste 3 kaarten te mogen maken.
En zaterdag kwam er een collega en zij heeft de bovenste bijtje kaart niet gemaakt maar hieronder.

Maar de 2 collega's gingen met 3 prachtige kaarten naar huis toe.

De bijtjes kaarten heb ik nagemaakt uit de collectie van februari 2022

De ijsjes kaart heb ik nagemaakt van Mega hobbyfestijn februari 2022 van Jolanda Bergmans en de laatste kaart is een strandkaart heb ik nagemaakt van Tineke kaartenhoekje, maar dan in andere kleuren en designpapier.

Ik ben blij met de resultaat en ook leuk om te voorbereidingen te doen voor mijn 2 collega's.

Laat een berichtje achter wat jullie van mijn kaarten vinden.

Alvast bedankt lieve grt van Judith en een fijne zondag nog
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten