zaterdag 24 september 2022

Een opkikkerkaart



Goede middag Allemaal 

Wat een regenachtige weer is het weer.
Ik had eigenlijk vanmorgen willen lopen met de Nordic Walking, maar had mij verslapen.
Dus bleef ik maar thuis en ik keek uit het raam en wat denk je staat hard te regenen. Bah!
Maar goed ik ben lekker in de hobbykamertje gaan zitten en een opkikkerkaart gemaakt voor een wandelbegeleidster van de Nordic Walking zij ligt in het ziekenhuis al paar dagen met te hoge bloeddruk. Op moment gaat het gelukkig weer ietsjes beter. 
Vanavond ga ik even op ziekenbezoek in het ziekenhuis. Zo ben ik ook weer, vind het ook niet erg. Andersom is dat nooit dan zie ik van de wandelgroep niemand. Maar ik zit zo niet in elkaar gelukkig.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn opkikkerkaart vinden?

Ik wens jullie nog een mooi weekend.

Liefs van Judith

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten