woensdag 31 mei 2023

2 felicitaties kaarten


Goede middag allemaal

Vandaag laat ik jullie 2 leuke kaarten zien.
Met de Hemelvaart ochtend heb ik deze twee kaarten gemaakt
Op 19 mei was mijn oom 80 jaar geworden en heb ik deze kaart op bestelling gemaakt. 
En de andere kaart was ook bestelling gemaakt voor mijn Nicht zij was 23 mei j.l. 25 jaar getrouwd


Helaas ben ik niet veel kaarten aan het maken.

Ik had andere dingen aan mijn hoofd helaas.
Mijn vader is op zondag 21 mei j.l. overleden en was afgelopen zaterdag 27 mei een uitvaartdienst.
Het koor waar hij altijd bij heeft gezonden tot voor de corona die heeft mooi gezongen.
En ik heb nog een gedicht voorgelezen en bij de crematorium ook nog 1 gedicht.
Was een hele verdrietige dag.

Liefs van Judith


 

3 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd met het overlijden van je vader. Heel veel sterkte gewenst.
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gecondoleerd met het overlijden van je Vader Judith. Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd. Je kaarten zijn allebei prachtig geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De gemaakte kaarten zijn prachtig! Wat een verdrietig nieuws... Begrijpelijk dat je dan minder met je hobby bezig bent. Heel veel sterkte de komende tijd!

    Creatieve groeten,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen