donderdag 17 juni 2021

3 Delig schuifkaart


Goede avond allemaal,

Daarbij heb ik deze leuke 3 delig schuifkaart gemaakt.

Vandaag heb ik afscheid genomen van mijn psycholoog.
Ze vond de kaart schitterend en ik had een leuke ijs bon gekocht en nog lekkere chocolaatjes. 
Helaas heb ik afscheid genomen maar ze heeft mij enorm geholpen met de Comet (Zelfbeeld)
Binnen kort ga ik met de volgende stap verder


Anouk Cox had een leuke kaart gemaakt met het trapje en muis erop.
Ik heb een hele andere kaart van gemaakt.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vond
Altijd leuk een  reactie te lezen.

Grt van Judith



 

4 opmerkingen:

  1. Wat een PRACHTIG kaartje is dit Judith met die muizen die groene vingers hebben.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt, leuke kaart als bedankje voor je psycholoog.
    Gelukkig heb je wel wat stappen bij de psycholoog kunnen maken, maar mijn ervaring is ook dat het nooit genoeg is. Blijven werken aan jezelf ;)
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi kaartje als bedankje!! Succes straks met de volgende stappen.
    Heel fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen