zondag 6 juni 2021

Bedank kaarten


Hallo allemaal,

Het is even geleden dat ik weer kaarten erop heb gezet.
Maar vandaag heb ik deze man en vrouw kaart gemaakt.
Omdat ik 2 personen wil bedanken.

Afgelopen jaar oktober 2020 ben ik bij Paul geweest wie met een onderzoek bezig was voor mensen met een beperking zoals ik. 
En omdat ik heel veel dingen mee heb ik gemaakt in het verleden, is eruit gekomen dat ik PTTS heb. Hij kwam met een voorstel om eerst verschillende gesprekken en vragenlijsten met hem in te vullen thuis moest ik ook wekelijks invullen. 
Ik kreeg een tabel te zien van 0 tot 8. Bij mij was het hoog. 
Hij zei dat ik een psycholoog Iris kreeg en ben er 26 november mee gestart. 
18 februari kwam ik weer terug bij Paul om te kijken hoever ik was met mijn psycholoog Iris. 
Er kwam heel veel dingen omhoog, waar ik haar zo dankbaar voor ben. 
Ben veel verdrietig geweest, maar ben er wel gekomen.
Ik ben weer bij Paul op 18 februari gesprek geweest, weer vragenlijst ingevuld en de tabel. 
De tabel gaf nu aan 6 score hij vond het goed. Ik heb met Iris tot 25 februari gehad. Ze heeft mij erdoor gesleept en ik ben trots op mij zelf dat het gelukt is.
We hebben afgesproken dat ik er nog niet was

Ik kreeg een andere psycholoog Kimberly wie mij een  Comet training - verbeter je zelfbeeld.
In mei ben ik weer bij Paul geweest dat was de laatste en hij vroeg hoe met mij ging.
Hij vond mij een heel ander mens worden. Ik zij dat de eerste behandeling en nu met de tweede psycholoog heel erg goed gaat het is pittig, want je krijgt ook huiswerk mee wat je moet doen.
Toen kreeg ik bij hem weer vragenlijsten om in te vullen dat ging zo goed. En de tabel is gezakt naar 5. Bij Paul hoef ik niet meer terug te komen ben nu klaar
Daarom heb ik de eerste twee kaarten alvast gemaakt.
De eerste psychoog Iris en mijn tweede psycholoog en mijn begeleiding heb ik as donderdag een evaluatie van mijn Comet training en de week erna heb ik de laatste les alweer.

Ik wou dit graag met jullie delen.
Het is niet leuk dat mensen mij niet accepteren hoe ik ben.
Ben veel vriendinnen verloren.

Maar bedankt dat jullie dit gelezen hebben.
Hoop op een reactie tegemoet.

Grt van Judith👍😘



 

2 opmerkingen:

  1. Wat verdrietig te horen dat je veel vriendinnen bent verloren. Het is juist zo dapper om in therapie te gaan. Als ik het zo lees, heeft het je echt goed gedaan en ben je er helemaal voor gegaan. Je mag terecht trots op jezelf zijn. Zulke therapie is behoorlijk intensief, dus dik compliment!
    Lieve groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verhaal!! Maar super goed dat je in therapie bent gegaan en nu eindelijk dingen goed kan verwerken.
    Succes verder!! En je hebt mooie en leuke bedank kaarten.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen